AQM - Levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om AQM


AQM (Accounting Quality Management) er en dokumentsamling for regnskapsforetak som gjør det enkelt å være compliant og å sikre riktig og juridisk holdbart avtaleverk og kundekommunikasjon på dine regnskapsoppdrag. Med et tastetrykk får du hele AQM i ditt dokumentsenter, og kan enkelt hente ut dokumentene du trenger i PowerOffice Go Quality. AQM er spesielt tilpasset PowerOffice Go Quality, og inneholder blant annet engelsk oppdragsavtale, rådgivnings- og supportavtaler, kundebrev, antihvitvaskingsmateriell, risikovurderinger og mye mer.

Dette gjør integrasjonen

Enkel og sømløs tilgang til AQM – rett inn i ditt eget dokumentsenter og med flettekoder tilpasset PowerOffice Go Quality. Ingen mellomstasjon eller mellomlagring nødvendig. Gjør vi endringer i noen av dokumentene, vil disse oppdateres automatisk, samtidig som du beholder din innarbeidede versjon gjennom versjonshistorikken.

Les mer her.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever lisens på AQM.

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Filer

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

Oppdateres automatisk ved endringer i filene

Annen supplerende informasjon:

Kom i gang

Onboarding:

Legg til utvidelsen "AQM" i PowerOffice Go, ta vare på klientnøkkel og legg denne inn under uvidelsesnøkkel AQM. Gå til "dokumenter" i PowerOffice Go, og opprette mappe AQM under Maler. Tildel AQM (utvidelses bruker) tilgang til AQM folder, og bekreft deretter bestilling. Oppsett av integrasjonen er beskrevet i detalj her