AQM (Accounting Quality Management) er en dokumentsamling for regnskapsforetak som gjør det enkelt å være compliant og å sikre riktig og juridisk holdbart avtaleverk og kundekommunikasjon på dine regnskapsoppdrag. Med et tastetrykk får du hele AQM i ditt dokumentsenter, og kan enkelt hente ut dokumentene du trenger i PowerOffice Go Quality. AQM er spesielt tilpasset PowerOffice Go Quality, og inneholder blant annet engelsk oppdragsavtale, rådgivnings- og supportavtaler, kundebrev, antihvitvaskingsmateriell, risikovurderinger og mye mer.
Enkel og sømløs tilgang til AQM – rett inn i ditt eget dokumentsenter og med flettekoder tilpasset PowerOffice Go Quality. Ingen mellomstasjon eller mellomlagring nødvendig. Gjør vi endringer i noen av dokumentene, vil disse oppdateres automatisk, samtidig som du beholder din innarbeidede versjon gjennom versjonshistorikken.
Les mer her.
Forutsetninger for bruk:
Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:
Hvor ofte synkroniseres datatypene:
Oppdateres automatisk ved endringer i filene
Annen supplerende informasjon:
Onboarding:
Legg til utvidelsen "AQM" i PowerOffice Go, ta vare på klientnøkkel og legg denne inn under uvidelsesnøkkel AQM. Gå til "dokumenter" i PowerOffice Go, og opprette mappe AQM under Maler. Tildel AQM (utvidelses bruker) tilgang til AQM folder, og bekreft deretter bestilling. Oppsett av integrasjonen er beskrevet i detalj her

Integrasjonen driftes av Emonkey AS
Org.nr: 912 899 586
Hjemmeside: https://www.emonkey.no/
Support: post@strandenas.no
Telefon support: 22832500
Integrert av: Emonkey