Opter - levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om Opter

Opter tilbyr avanserte løsninger for lagerstyring og logistikk. Integrasjonen levert av Emonkey forbedrer dataflyten og effektiviteten i logistikkprosesser.

Dette gjør integrasjonen:

Integrasjon overfører fortløpende fakturajournal direkte til PowerOffice, oppretter kunder som ikke er opprettet fra før. Mulighet i Opter å føre på prosjekt/avdeling Samtidig blir salgs dokumentasjon knyttet til utgående faktura postering, som tillater å sende purringer fra PowerOffice Go med original faktura som dokumentasjon.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever abonnement med Opter

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Fakturajournal
  • Fakturakopi
  • Kunder

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Hvert 15 min.

Kom i gang

Onboarding:

1. Integrasjonen aktiveres som «eMonkey - generelt» i PowerOffice. Kopier nøkkel, og legg ved denne i bestillingsskjema i steg to. Les hvordan man gjør det her.

2. Integrasjonen kan bestilles på denne siden. Legg ved nøkkel fra steg 1.

Ta kontakt på support@emonkey.no, eller ring oss på 46500015 dersom dere ønsker hjelp.

Integrasjonen er utviklet og driftet av Emonkey AS

Org.nr: 912899586

Hjemmeside: https://www.emonkey.no/

Support: support@emonkey.no

Telefon support: 46500015

Integrert av: Emonkey