Opter tilbyr avanserte løsninger for lagerstyring og logistikk. Integrasjonen levert av Emonkey forbedrer dataflyten og effektiviteten i logistikkprosesser.
Integrasjon overfører fortløpende fakturajournal direkte til PowerOffice, oppretter kunder som ikke er opprettet fra før. Mulighet i Opter å føre på prosjekt/avdeling Samtidig blir salgs dokumentasjon knyttet til utgående faktura postering, som tillater å sende purringer fra PowerOffice Go med original faktura som dokumentasjon.
Forutsetninger for bruk:
Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:
Hvor ofte synkroniseres datatypene:
Onboarding:
1. Integrasjonen aktiveres som «eMonkey - generelt» i PowerOffice. Kopier nøkkel, og legg ved denne i bestillingsskjema i steg to. Les hvordan man gjør det her.
2. Integrasjonen kan bestilles på denne siden. Legg ved nøkkel fra steg 1.
Ta kontakt på support@emonkey.no, eller ring oss på 46500015 dersom dere ønsker hjelp.

Integrasjonen er utviklet og driftet av Emonkey AS
Org.nr: 912899586
Hjemmeside: https://www.emonkey.no/
Support: support@emonkey.no
Telefon support: 46500015
Integrert av: Emonkey