Superb

Dette gjør integrasjonen

Om Superb

Norges eneste alt-i-ett-plattform for restauranter og barer.

Superb tilbyr en alt-i-ett-plattform som lar deg administrere bookingsystemet, POS og betalingsløsninger på ett sted. I tillegg kan du enkelt øke inntektene og maksimere gjesteopplevelsen med gavekort, billetter, takeaway, nettbutikk og mer.

Dette gjør integrasjonen:

Å administrere en restaurant trenger ikke å være vanskelig eller tidkrevende. Med Superb har du muligheten til å få inntektene dine automatisk overført basert på valgfrie kontoer definert i Poweroffice. Og hvis du ikke er en proff på regnskap, gjør den sømløse integrasjonen mellom Superb og Poweroffice det enkelt å unngå feil og jobbe med selvtillit.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

Abonnement med Superb

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

Daglig salg

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

Daglig

Annen supplerende informasjon:

Ingen

Kom i gang

Onboarding:

Integrasjonen aktiveres som «Emonkey - Import» i Go.

Hvis du allerede har en Superb-konto:

kontakt: support@superbexperience.com

eller ring oss ved å bruke numrene her: https://superbexperience.com/support

Hvis du ennå ikke er kunde:

kan du kontakte sales@superbexperience.com og sette opp en rask, uforpliktende prat med en produktekspert. De vil sette deg opp og starte med en gang.

Integrasjonen er utviklet og driftet av SUPERB

Org.nr: 929485580

Hjemmeside: https://www.superbexperience.com/integrations

Support: support@superbexperience.com

Telefon support: 23507676