Norges eneste alt-i-ett-plattform for restauranter og barer.
Superb tilbyr en alt-i-ett-plattform som lar deg administrere bookingsystemet, POS og betalingsløsninger på ett sted. I tillegg kan du enkelt øke inntektene og maksimere gjesteopplevelsen med gavekort, billetter, takeaway, nettbutikk og mer.
Å administrere en restaurant trenger ikke å være vanskelig eller tidkrevende. Med Superb har du muligheten til å få inntektene dine automatisk overført basert på valgfrie kontoer definert i Poweroffice. Og hvis du ikke er en proff på regnskap, gjør den sømløse integrasjonen mellom Superb og Poweroffice det enkelt å unngå feil og jobbe med selvtillit.

Forutsetninger for bruk:
Abonnement med Superb
Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:
Daglig salg
Hvor ofte synkroniseres datatypene:
Daglig
Annen supplerende informasjon:
Ingen
Onboarding:
Integrasjonen aktiveres som «Emonkey - Import» i Go.
Hvis du allerede har en Superb-konto:
kontakt: support@superbexperience.com
eller ring oss ved å bruke numrene her: https://superbexperience.com/support
Hvis du ennå ikke er kunde:
kan du kontakte sales@superbexperience.com og sette opp en rask, uforpliktende prat med en produktekspert. De vil sette deg opp og starte med en gang.

Integrasjonen er utviklet og driftet av SUPERB
Org.nr: 929485580
Hjemmeside: https://www.superbexperience.com/integrations
Support: support@superbexperience.com
Telefon support: 23507676