Adyen - levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om Adyen

Adyen er en global betalingsleverandør som tilbyr en komplett plattform for å håndtere betalinger både online, i butikk og på mobil. Før oppgjør og gebyr automatisk i regnskapssystemet.


Dette gjør integrasjonen

  • Automatisk postering av oppgjørsfiler med utbetalinger og gebyrer fra Adyen til PowerOffice Go. Du kan velge om bilag overføres til importområde eller direkte til hovedbok.
  • Har du nettbutikk? Da kan vi også matche innbetalinger fra Adyen automatisk mot bilag fra nettbutikken.
  • I onboardingsprosessen vil vi, sammen med din bedrift eller regnskapsfører, avklare hvilke konti utbetalinger, gebyrer og transaksjoner skal føres på.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Avtale med Adyen

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

Følgende data blir overført til PowerOffice fra Adyen:

  • Oppgjør
  • Gebyr
  • Transaksjoner (Kun dersom dere ønsker matching med salg fra nettbutikk)

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Daglig

Annen supplerende informasjon:

  • Ønsker du matching med bilag fra nettbutikk så kan Emonkey i tillegg ordne dette. Dere vil da også trenge en integrasjon fra nettbutikk til PowerOffice

Kom i gang

Onboarding:

  1. Aktivere utvidelse som «eMonkey - generelt» inne i PowerOffice. Se informasjon om hvordan dette gjøres her
  2. Integrasjonen kan bestilles på denne siden
  3. Legg ved nøkkel fra steg 1 som en kommentar i bestillingsskjema. Dere kan også kontakta oss på support@emonkey.noså kan vi avklare behov og ønsker relatert til integrasjon.
  4. Ta kontakt på support@emonkey.no eller ring oss på 46500015 for hjelp.

Integrasjonen er utviklet og driftet av Emonkey AS

Org.nr: 912899586

Hjemmeside: https://www.emonkey.no/

Support: support@emonkey.no

Telefon support: 46500015

Integrert av: Emonkey