Assist

Dette gjør integrasjonen

Om Assist


Assist tilbyr en intuitiv løsning som forenkler og strømlinjeformer prosessene for alle involverte i bergingsoppdrag. Denne digitale assistenten håndterer effektivt alle aspekter av oppdragene – før, under, og etter utførelsen. Tilgjengelig både på mobil og PC, er Assist den ideelle partneren for både kontor og feltarbeid.

Les mer her.

Dette gjør integrasjonen

  • Import av faktura og kasseoppgjør
  • Synkronisering av produkter og kunder

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever bruker med regnskap eller administrator-rolle i Assist

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Ordre
  • Produkter
  • Kunder


Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Skjer ved eksport av ordre fra Assist til PowerOffice Go. I framtiden skal vi lage til en funksjon for å synkronisere produkt og kundelister imellom systemene utenom eksport.

Annen supplerende informasjon:

  • Ordre kan sendes til PowerOffice Go fra Assist etter at en eksport er utført.
  • En eksport i Assist låser de relaterte ordre-dataene permanent.

Kom i gang

Onboarding:

  1. Aktiver utvidelsen for PowerOffice Go og ta vare på klientnøkkelen som genereres.
  2. Åpne Assist, naviger til "Innstillinger" og deretter til "Integrasjoner".
  3. Finn "PowerOffice Go" i listen over tilgjengelige integrasjoner og klikk på "Legg til".
  4. Angi klientnøkkelen i feltet merket "API-Brukernøkkel".
  5. Klikk deretter på "Opprett integrasjon" for å fullføre prosessen.

Integrasjonen driftes av Assist IT AS

Org.nr: 922789193

Hjemmeside: www.assist-it.no

Support: support@assist-it.no

Telefon support: +47 480 19 733

Integrert av: Assist IT AS