< Alle integrasjoner

Centra - levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om Centra

Centra er en omfattende e-handelsplattform som gir butikker muligheten til å administrere nettbutikk og kassesystem fra én enkelt løsning. Plattformen støtter avanserte betalingsløsninger og lagerstyring.

Hva gjør integrasjonen?

  • Integrasjon overfører kunder, produkter og ordre fra Centra til PowerOffice Go.

Kom i gang

Onboarding:

1. Utvidelse «eMonkey - generelt» aktiveres inne i PowerOffice. Se informasjon om hvordan dette gjøres her.

2. Bestill integrasjonen på denne siden. Legg ved nøkkel som ble generert i steg 1. Ta gjerne kontakt med support@emonkey.no dersom du har har spørsmål.

Ta kontakt på support@emonkey.no, eller ring oss på 46500015 dersom dere ønsker hjelp.

Integrasjonen driftes av Emonkey AS

Org.nr: 912899586

Hjemmeside: www.emonkey.no

Support: support@emonkey.no

Telefon support: 46500015

Integrert av: Emonkey

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Avtale med Centra

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Kunder
  • Produkter
  • ordre

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Daglig