HaiKom MIS & W2P

Dette gjør integrasjonen

Om HaiKom MIS & W2P

HaiKom MIS er et komplett forretningssystem som forenkler kalkulering, ordrebehandling, produksjonsplanlegging og web-to-print-løsninger.

Systemet er fleksibelt og passer for trykkerier, printleverandører og bedrifter som jobber med grafisk produksjon, digitaltrykk, storformat og etterbehandling.

HaiKom er spesielt egnet for bedrifter som ønsker effektivisering, tydelig produksjonsoversikt og automatiserte prosesser – fra tilbud til fakturering.

Systemet integreres enkelt med tredjepartsløsninger som PowerOffice Go, nShift og andre ERP-systemer for å skape en sømløs arbeidsflyt.


Dette gjør integrasjonen

  • Fakturaeksport
  • Oppretter nye kunder

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever modulen “Tilpasset ordreeksport” i HaiKom

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Fakturaer og kundedata
  • PowerOffice Go returnerer sitt fakturanummer til HaiKom.

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Data sendes fra HaiKom til PowerOffice Go når brukeren velger å eksportere bestillinger for fakturering. Når PO Go oppretter fakturaen, returneres fakturanummeret til HaiKom.

Kom i gang

Onboarding:

  • I PowerOffice Go, velg HaiKom blant tilgjengelige integrasjoner. Kontakt HaiKom for å aktivere modulen.
  • I HaiKom navigerer man til administrasjon > site > innstillinger > avansert > fakturering og angir sin klientnøkkel.

Integrasjonen driftes av Haikom AB

Org.nr: 556779-6320 (SE556779632001)

Hjemmeside: www.haikom.com

Support: support@haikom.se

Telefon support: +46 707485215

Integrert av: Haikom AB

Kategorier