Hybel

Dette gjør integrasjonen

Om Hybel

Utleieplattformen Hybel Premium passer for alle som leier ut bolig, næringslokaler eller parkeringsplasser. Systemet gjør utleie enklere, tryggere og mer effektivt, ved å forenkle innkreving av leie og gi deg full oversikt over leieforholdene dine.

Hva er Hybel Premium?

  • Norges største forvaltningsplattform for utleieaktører.
  • >2.000 selskapskunder forvalter sine utleieeiendommer her
  • ca 50.000 leieforhold forvaltes på plattformen totalt
  • Plattformen støtter utleie av bolig, næring, parkering og lager

Hybel gir utleiebransjen en rekke effektiviseringsgevinster:

  • Publisering av boligannonser (Hybel.no + Finn.no)
  • Kontraktsopprettelse og kontraktsforvaltning
  • CRM- og kommunikasjonsplattform for å holde en effektiv dialog med leietakerne.
  • Automatisert opprettelse av depositum/garanti, strømbestilling, innboforsikring etc.
  • Støtte for Avtalegiro, EHF, Efaktura, internasjonale betalinger
  • Automatisk fakturering, purring, innkreving og fravikelse
  • Støtte for tilleggsfakturering, avregning strøm, felleskostnader etc.
  • Automatisering av regnskapsføring med API-integrasjon med PowerOffice
  • Modul for drift og vedlikehold med API-integrasjon med eksterne FDV-plattformer
  • Meget brukervennlig plattform for forvaltere, drift/vedlikeholdsmedarbeidere og økonomiavdeling.
  • Les mer om fordeler her og kontakt ossfor å lære mer om hvordan man kan effektivisere kundenes drift og forvaltning.



Dette gjør integrasjonen

  • Integrasjonen sørger for at leietakere opprettes som kunder i PowerOffice og at fakturaer og innbetalinger bokføres på leietakeren det gjelder. Dette gir en fullstendig kundereskontro på leietaker-nivå i PowerOffice.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever Hybel Premium abonnement
  • Krever at regnskapskontoer, MVA-koder, prosjekt og avdelinger satt opp under Økonomi > Innstillinger også er opprettet i PowerOffice Go

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Kunder (til og fra Go)
  • Bilag (til og fra Go)
  • Prosjekt (fra Go)
  • Avdeling (fra Go)
  • Regnskapskonto (fra Go)

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Synkronisering en gang i døgnet per kunde

Annen supplerende informasjon:

  1. Leietakere fra Hybel synkroniseres mot kunderegister i PowerOffice Go
  2. Fakturaer og innbetalinger bokføres mot kunde i PowerOffice Go

Kom i gang

Onboarding:

  1. Kontakt support@hybel.nofor å få tilgang til å sette opp integrasjonen på utleier sin Hybel Premium plattform
  2. Legg til utvidelsen Hybel i PowerOffice Go.
  3. Ta vare på klientnøkkel og gå til Økonomi > Innstillinger på Hybel.
  • Her trykker du på Valg > Opprett integrasjon under API-integrasjoner for selskapet det gjelder og legger inn klientnøkkel og startdato for synkronisering.

Integrasjonen driftes av Hybel AS

Org.nr: 996533174

Hjemmeside: hybel.no

Support: christian.rasmussen@visma.com

Telefon support: +4793286477

Kategorier