Intrum

Dette gjør integrasjonen

Om Intrum:

Sømløs integrasjonsløsning for purre- og inkassotjenester mot Intrums innfordringssystem. Løsningen gir dere mulighet til enten automatisk eller manuell (klikk og send) overføring av ubetalte fordringer til Intrum.

Integrasjonsløsningen med Intrums innfordringssystem tilbyr:

  • Purre- og inkassostjenester
  • Full oversikt på oversendte fordringer til Intrum
  • Automatisk bokføring mot reskontro på oppgjorte krav
  • Full kontroll på utestående fordringer


    Fordeler ved å benytte Intrum som samarbeidspartner:
  • Løsningsorientert samarbeidspartner
  • Kostnadseffektiv innfordringsprosess
  • Automatiserte prosesser
  • Riktig- og profesjonell oppfølging
  • Full kontroll over utestående fordringer
  • Alltid korrekt oppdatert reskontro
  • Økt lønnsomhet og bedre likviditet
  • Trygghet for solid leveranse av høyest kvalitet

Dette gjør integrasjonen

  • Ubetalte saker registreres automatisk inn i vårt innfordringssystem
  • Intrum sørger for riktig og god behandling videre
  • Hvis betaling uteblir så vil Intrum gå videre i inndrivelsesprosessen for å løse sakene
  • Ved innbetalinger på registrerte fordringer vil oppgjør remitteres med KID og automatisk oppdateres i PowerOffice Go.
  • Intrum sine rådgivere vil følge opp dine krav og du samtidig ha full oversikt med status på saker i Intrum sin webportal

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Ved bruk av vår integrasjonsløsning mot PowerOffice Go, forutsetter dette etablert kundeforhold med Intrum.
  • Innstillinger og rutiner baseres på ønsket innfordringsløp og avtales i konfigureringen av integrasjonsløsningen.

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

Vår integrasjonsløsning henter følgende datatyper fra PowerOffice Go:

  • Nye fordringer
  • Innbetalinger
  • Kreditnotater/korrigeringer

Vår integrasjonsløsning sender følgende datatyper til PowerOffice Go:

  • Innbetalinger (remittering med KID)
  • Avslutninger
  • Status på oversendte fordringer

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Intrums integrasjonsløsning er basert på webservice-kall som kontiunerlig sender og henter data automatisk.

Annen supplerende informasjon:

Kom i gang

Onboarding:


For å benytte seg av vår integrasjonsløsning mot PowerOffice Go må kundeforhold mot Intrum opprettes.

Dette gjøres ved å besøke vår hjemmeside via: https://www.intrum.no.

Du kan også ringe oss på 97 95 85 00 eller send en e-post til salg.norge@intrum.com.

Etter opprettet kundeforhold vil dere bli kontaktet av Intrum for oppsett og aktivering av integrasjonsløsning/utvidelse i PowerOffice Go.

Integrasjonen driftes av Kundeintegrasjon v/INTRUM AS

Org.nr: 835 302 202

Hjemmeside: https://www.intrum.no/

Support: kundeintegrasjon@intrum.com

Telefon support: 97 95 85 00