Klarna - levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om Klarna

Klarna er en av verdens ledende leverandører av betalingsløsninger, kjent for sine fleksible betalingsmetoder som gjør det enkelt for kunder å handle og betale. Klarna tilbyr alt fra umiddelbare betalinger til finansieringsalternativer.

Dette gjør integrasjonen:

  • Automatisk postering av oppgjørsfiler med utbetalinger og gebyrer fra Klarna til PowerOffice Go.
  • Du kan velge om bilag overføres til Import område eller direkte til hovedbok.

    Har du nettbutikk? Da kan vi også matche innbetalinger fra Klarna automatisk mot bilag fra nettbutikken.

    I onboardingsprosessen vil vi, sammen med din bedrift eller regnskapsfører, avklare hvilke konti utbetalinger, gebyrer og transaksjoner skal føres på.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever Klarna konto og API-Nøkkel.

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

Følgende data blir overført til PowerOffice fra Klarna

  • Oppgjør
  • Gebyr
  • Transaksjoner (Kun dersom dere ønsker matching med salg fra nettbutikk)

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Daglig

Annen supplerende informasjon:

  • Ønsker du matching med bilag fra nettbutikk så kan Emonkey i tillegg ordne dette. Dere vil da også trenge en integrasjon fra nettbutikk til PowerOffice

Kom i gang

Onboarding:

1. Aktivere "Klarna – levert av eMonkey" inne i PowerOffice. Se hvordan dette gjøres her.

2. Hente ut API- nøkkel fra Klarna og last ned TXT fil. Du finner instruksjon her eller på samme side som bestillingen i steg 3. TXT filen kan sendes til support@emonkey.no

3. Integrasjonen kan bestilles på denne siden. Legg ved nøkkel fra PowerOffice utvidelsen. API nøkkel

Ta kontakt på support@emonkey.no, eller ring oss på 46500015 dersom dere ønsker hjelp.

Integrasjonen er utviklet og driftet av Emonkey AS

Org.nr: 912899586

Hjemmeside: https://www.emonkey.no/

Support: support@emonkey.no

Telefon support: 46912570

Integrert av: Emonkey