OneStop Reporting gir deg en helt unik innsikt i bedriften din, med en automatisert løsning for rapportering og budsjettering.
Hvordan fungerer rapporteringsløsningen?
- Du kobler økonomisystemet ditt med OneStop Reporting, så har du alltid tilgang til bedriftens siste endringer og tall.
- Du får tilgang til et sett med rapportmaler ut fra behovet du har. Velg en mal du ønsker å bruke og klikk kjør.
- Malene kan du redigere og gjenbruke akkurat som du vil.
Del rapportene dine med andre brukere – de blir automatisk varslet
Les mer om rapportering her
Budsjettering:
- Tildel budsjetter til ansatte med tidsfrister (budsjettadministrator/CFO tildeler til avdelingsleder)
- Kommunisér med hverandre inne i systemet (budsjettadministrator/CFO og budsjettinnleggere/avdelingsledere kommuniserer med hverandre)
- Motta varsel når ansatte har sendt inn sin del til godkjenning (budsjettadministrator/CFO mottar varsel når budsjettinnlegger/avd.leder har sendt inn budsjett for godkjenning)
Budsjetteier har fordelingsnøkler, historiske tall, underspesifisering av tall (budsjettinnleggere/avdelingsledere)
Les mer om budsjettering her