Otisco

Dette gjør integrasjonen

Om Otisco

Otisco synkroniserer dine økonomiske rapporteringsdata til et felles nav med tilkoblinger til din foretrukne løsning for grupperapportering. Økt struktur, kontroll, sporbarhet, logging og revisjonsmessig overholdelse. Minimerer avvik og feil ved å automatisere dataregistreringsprosesser.

Book en demo her.

Dette gjør integrasjonen

  • Otisco henter ut og tilpasser din data i PowerOffice, optimalisert for ditt grupperapporteringssystem eller annen løsning.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Det må opprettes en konto for ditt gruppeselskap hos Otisco.
  • Du vil motta en gruppeautorisasjonskode og kan bruke den til å aktivere Otisco-utvidelsen i PowerOffice.

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Selskapsnavn og org.nr.
  • Kontoer
  • Informasjon om regnskapsår
  • Dimensjoner
  • Transaksjoner

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Automatisert og kontinuerlig

Annen supplerende informasjon:

Kom i gang

Onboarding:

  • Hvis du er ny med Otisco, kan du kontakte sales@otisco.sefor å avtale en 30-minutters demonstrasjon og få et tilpasset kostnadsforslag for din bedrift.
  • Otisco vil opprette en konto for din gruppe, og du vil motta en autorisasjonskode som du deretter kan bruke i PowerOffice-utvidelsen.


Integrasjonen driftes av Otisco AB

Org.nr: 556762-6089

Hjemmeside: www.otisco.se

Support: support@otisco.se

Telefon support: +46 (0)8 507 80 525