PandaDoc - levert av Emonkey

Dette gjør integrasjonen

Om PandaDoc

PandaDoc er en alt-i-ett løsning for dokumenthåndtering som forenkler opprettelse, distribusjon og e-signering av dokumenter. Systemet integreres sømløst med CRM-løsninger for å effektivisere salgsprosesser.

Dette gjør integrasjonen:

  • Når tilbud i PandaDoc er akseptert overføres tilbud som ordre til PowerOffice.
  • Kunden blir opprettet eller vedlikeholdt samtidig.
  • Pdf versjon av tilbudet blir lagt til som dokumentasjon til ordre.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Krever abonnement med PandaDoc

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

Følgende informasjon blir sendt til PowerOffice.

  • Kunder – fra PandaDoc til PowerOffice
  • Tilbud i PandaDoc blir ordre/fakturautkast i PowerOffice
  • Pdf av tilbud i PandaDoc legges ved ordre/fakturautkast i PowerOffice
  • Ekstern kode i PowerOffice er link mellom kunder i PandaDoc og kunder i PowerOffice

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Hvert 5. minutt

Kom i gang

Onboarding:

Bestill integrasjonen på denne siden.

Integrasjonen driftes av Emonkey AS

Org.nr: 912899586

Hjemmeside: www.emonkey.no

Support: support@emonkey.no

Telefon support: 46500015

Integrert av: Emonkey

Kategorier