Full kontroll på hele prosjektet.
En kommunikasjonsplatform for små og store bedrifter som trenger et smart prosjektstyringsverktøy for planlegging av oppdrag. Ta imot oppdrag og fordel på mannskap og maskiner, og få raskt tilbakemelding på utført arbeid, timer og vareforbruk.
Nå er det slutt på manuell fakturering av oppdrag i IFlow. Hent informasjon om varer/tjenester og kunder fra PowerOffice Go. Etter at oppdragene er utført, kan man enkelt generere fakturagrunnlag basert på innrapportert arbeid.
Forutsetninger for bruk:
Ta kontakt med IFlow for å aktivere faktura-modulen. Alle kunder og produkter må ha hhv. kundenummer og varenummer fra PowerOffice Go registrert i IFlow. Dette kan gjøres ved hjelp av import, enkeltsøk eller manuell registrering.
Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:
Fra PowerOffice Go til IFlow:
Fra IFlow til PowerOffice Go:
Hvor ofte synkroniseres datatypene:
Henting av Kunde- og produktinformasjon initieres av kunden fra IFlow. Fakturagrunnlag sendes til PowerOffice Go etter hvert som de opprettes i IFlow.
Annen supplerende informasjon:
Når oppdrag er utført i IFlow, kan disse velges i faktura-modulen. Du legger flere oppdrag fra samme kunde inn i en faktura. Utført arbeid i oppdraget blir listet opp for kontroll og evt prising og rabattering. Om ikke pris blir oppgitt i IFlow, brukes standardpris fra PowerOffice Go.
Onboarding:
Integrasjonen aktiveres som «IFlow» i Go
Klientnøkkelen som blir generert i PowerOffice Go kopieres og limes enkelt inn i feltet "ID i fakturasystem (klientnøkkel)" når du har valgt PowerOffice Go under Faktura-innstillinger. Ta kontakt med brukerstøtte, så hjelper vi deg gjerne!

Integrasjonen er utviklet og driftet av IFlow AS
Org.nr: 818149042
Hjemmeside: https://www.iflow.no/index.php/support/
Support: support@iflow.no
Telefon support: +47 69286928