Munu er din norske SaaS-partner, dedikert til å lage programvareløsninger for restauranter og barer. Våre ekspertteam innen teknologi og servering gir deg Munu Cloud, en fleksibel plattform der du kan aktivere moduler som er skreddersydd til dine behov.
En sikker og automatisert dataflyt mellom Munu Cloud og PowerOffice holder dine data oppdatert og gir deg unik innsikt.
I Munu Cloud oppdateres omsetning i sanntid og salgstall overføres automatisk til PowerOffice, slik at du daglig kan se omsetning og salg opp mot kostnader og annen informasjon direkte i regnskapssystemet. Du vil også finne en rekke standard rapporter som gir deg god oversikt over salg på artikkel og gruppenivå i Munu Cloud.
Selger du til kredittkunder (med faktura) så overføres ordre umiddelbart etter utleveringen har skjedd på kassepunktet. Kundeinformasjon, produkter, alle referensefelter og ekstra informasjon som skal på faktura overføres automatisk. Ordren sendes ut som faktura eller samles opp som grunnlag for samlefaktura.
Forutsetninger for bruk:
Annen supplerende informasjon:
Onboarding:
Integrasjonen driftes av Munu AS
Org.nr: 925 095 435
Hjemmeside: https://munu.cloud/no/
Support: sales@munu.cloud