Munu

Dette gjør integrasjonen

Om Munu Cloud

Munu er din norske SaaS-partner, dedikert til å lage programvareløsninger for restauranter og barer. Våre ekspertteam innen teknologi og servering gir deg Munu Cloud, en fleksibel plattform der du kan aktivere moduler som er skreddersydd til dine behov.

Hvordan fungerer integrasjonen

En sikker og automatisert dataflyt mellom Munu Cloud og PowerOffice holder dine data oppdatert og gir deg unik innsikt.

I Munu Cloud oppdateres omsetning i sanntid og salgstall overføres automatisk til PowerOffice, slik at du daglig kan se omsetning og salg opp mot kostnader og annen informasjon direkte i regnskapssystemet. Du vil også finne en rekke standard rapporter som gir deg god oversikt over salg på artikkel og gruppenivå i Munu Cloud.

Selger du til kredittkunder (med faktura) så overføres ordre umiddelbart etter utleveringen har skjedd på kassepunktet. Kundeinformasjon, produkter, alle referensefelter og ekstra informasjon som skal på faktura overføres automatisk. Ordren sendes ut som faktura eller samles opp som grunnlag for samlefaktura.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • For å etablere automatisk bokføring av salg og betaling fra kassesystemet må man først sikre at konti som er brukt i Munu for salg og betaling samsvarer med kontoplan i PowerOffice.
  • Ønsker du automatisk overføring av ordre og faktura til PowerOffice må nummerserie for kundenummer settes opp, og eventuelt eksisterende kunderegister synkroniseres.
  • Munu Support vil bistå med arbeidet samt etablere koblingen mellom systemene og teste denne sammen med deg.

Annen supplerende informasjon:

  • Integrasjonen passer for alle typer serveringssteder

Kom i gang

Onboarding:

Integrasjonen driftes av Munu AS

Org.nr: 925 095 435

Hjemmeside: https://munu.cloud/no/

Support: sales@munu.cloud