Forutsetninger for bruk:
- Ingen spesielle krav utover å ha en aktiv TribeCRM- og PowerOffice-lisens.
Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:
- Kunder
- Leverandører
- Produkter
- Fakturaer.
Hvor ofte synkroniseres datatypene:
- Synkroniseringen av relasjoner fra Tribe til PowerOffice vil skje umiddelbart.
- Synkroniseringen av relasjoner fra PowerOffice til Tribe vil skje hvert 15. minutt.
- Betalingssynkroniseringen fra PowerOffice til Tribe vil skje hver 4. time.
Annen supplerende informasjon:
- Når integrasjonen aktiveres, vil kunder og leverandører fra PowerOffice automatisk lastes inn i Tribe CRM under den innledende synkroniseringen. Det utføres en sjekk for duplikater på eksisterende relasjoner i Tribe CRM. Denne sjekken er basert på en unik ID fra PowerOffice. Hvis denne ikke finnes, utføres en ytterligere sjekk basert på skyldner- eller kreditornummer.
- Etter den innledende synkroniseringen blir nye relasjoner og endringer i eksisterende relasjonsdata automatisk oppdatert. Dette gjelder både fra Tribe CRM til PowerOffice og omvendt. Synkroniseringen baseres på den unike ID-en i PowerOffice.
- En ny kunde eller leverandør får alltid tildelt et skyldner- eller kreditornummer i Tribe. Når du bruker PowerOffice-integrasjonen, vil dette nummeret bli overskrevet med skyldner- eller kreditornummeret som er tildelt av PowerOffice.