TribeCRM

Dette gjør integrasjonen

Om TribeCRM

TribeCRM er et neste generasjons CRM-system som dekker mye mer enn kundeforhold. Takket være den modulære strukturen til TribeCRM strekker det seg langt bredere enn et klassisk CRM. Med et fleksibelt design, automatiseringer og AI har du et forretningsstøttesystem.

Dette gjør integrasjonen

  • Synkroniserer data mellom PowerOffice og Tribe CRM, noe som muliggjør deling av kundedata, leverandører og produkter.
  • Fakturering kan også gjøres i PowerOffice.

Supplerende informasjon

Forutsetninger for bruk:

  • Ingen spesielle krav utover å ha en aktiv TribeCRM- og PowerOffice-lisens.

Hvilke datatyper utveksles mellom systemene:

  • Kunder
  • Leverandører
  • Produkter
  • Fakturaer.

Hvor ofte synkroniseres datatypene:

  • Synkroniseringen av relasjoner fra Tribe til PowerOffice vil skje umiddelbart.
  • Synkroniseringen av relasjoner fra PowerOffice til Tribe vil skje hvert 15. minutt.
  • Betalingssynkroniseringen fra PowerOffice til Tribe vil skje hver 4. time.

Annen supplerende informasjon:

  • Når integrasjonen aktiveres, vil kunder og leverandører fra PowerOffice automatisk lastes inn i Tribe CRM under den innledende synkroniseringen. Det utføres en sjekk for duplikater på eksisterende relasjoner i Tribe CRM. Denne sjekken er basert på en unik ID fra PowerOffice. Hvis denne ikke finnes, utføres en ytterligere sjekk basert på skyldner- eller kreditornummer.
  • Etter den innledende synkroniseringen blir nye relasjoner og endringer i eksisterende relasjonsdata automatisk oppdatert. Dette gjelder både fra Tribe CRM til PowerOffice og omvendt. Synkroniseringen baseres på den unike ID-en i PowerOffice.
  • En ny kunde eller leverandør får alltid tildelt et skyldner- eller kreditornummer i Tribe. Når du bruker PowerOffice-integrasjonen, vil dette nummeret bli overskrevet med skyldner- eller kreditornummeret som er tildelt av PowerOffice.

Kom i gang

Onboarding:

  • Kunden legger enkelt til PowerOffice-integrasjonsformen inne i Tribe CRM. Tribe-markedsplassen er en brukervennlig funksjon som gjør det mulig for kunder å legge til integrasjoner i løpet av minutter.


Integrasjonen driftes av Efficy

Org.nr: 25189558

Hjemmeside: https://tribecrm.eu/

Support: customerservice@tribecrm.eu

Telefon support: +47 94 09 33 33

Integrert av: Efficy

Kategorier